0

Syntezatory

ASM HYDRASYNTH Deluxe Silver - Syntezator cyfrowy

ASM HYDRASYNTH Deluxe Silver - Syntezator cyfrowy
ocenaocenaocenaocenaocena
Cena: 9 399,00 PLN
Producent: ASM
Model: ASM HSLXSE
Status: Chwilowo brak - Zapytaj o dostepność tel: 535-999-089
Opis produktu
ASM HSLXSE- Syntezator cyfrowy
 
Hydrasynth Deluxe 5th Anniversary Silver Edition
 
Z okazji 5 rocznicy ASM HYDRASITH, kompania przedstawiła limitowaną srebrną edycję.  ASM Hydrasynth Deluxe 5th Anniversary Silver Edition są dostępne w liczbie 200 egzemplarzy, które z pewnością staną się poszukiwanymi kolekcjonerskimi perełkami, cenionymi przez prawdziwych miłośników syntezatorów. Odpowiednio, każda limitowana edycja charakteryzuje się błyszczącym, srebrnym wykończeniem z niestandardowym nadrukiem „5TH ANNIVERSARY SILVER EDITION” na panelu górnym, wyróżniając się w ten sposób od standardowej wersji Hydrasynth Deluxe  który  oferuje konfigurację z podwójnym silnikiem dźwiękowym i największą jak dotąd klawiaturą ASM Polytouch® z polifonicznym aftertouchem, liczącą 73 klawisze, zaprezentowaną w 2021 roku. Ten modele nadal  ma się świetnie, dzięki regularnym aktualizacjom oprogramowania układowego. Z tej okazji, limitowane modele 5th Anniversary Silver Edition mają również niestandardowe boczne panele z logo HYDRASYNTH, a syntezatory są dostarczane z certyfikatem autentyczności z numerem egzemplarza — nie zapominając, oczywiście, o srebrnej naklejce, która jest dołączona do syntezatora.
 
Zwieńczeniem tych uroczystych działań jest bliska współpraca z zespołem specjalistów od projektowania dźwięku, w wyniku której do limitowanych modeli dodano ekskluzywną, niestandardową bibliotekę brzmień, aby dodatkowo uczcić piątą rocznicę istnienia firmy ASM HYDRASINTH , która z pasją wykorzystuje technologię do tworzenia ekscytujących produktów — a produkty takie, jak  Hydrasynth Deluxe 5th Anniversary Silver Edition z pewnością należą do najbardziej ekscytujących!
 
 
 
HYDRASYNTH  DELUXE to flagowy Hydrasynth, oferujący podwójny silnik brzmieniowy i największą jak dotąd klawiaturę z polifonicznym aftertouch, ASM PolyTouch®. Interfejs użytkownika został zaprojektowany z najwyższą dbałością o szczegóły i zapewnia szybką obsługę. 
 
 
Każdy z dwóch silników brzmieniowych posiada 3 oscylatory, dwa mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle. Oba silniki brzmieniowe mają własne, oddzielne, analogowe, symetryczne wyjścia audio. Możliwości generowania brzmień są po prostu niezrównane.
 
 
 
Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, dając ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, dostępny tylko w niektórych syntezatorach vintage.
 
 
Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.
 
 
 
Dwa silniki brzmieniowe
 
 
 
HYDRASYNTH DELUXE oferuje 16 głosów polifonii w trybie SINGLE, które mogą być rozdzielone na dwa całkowicie odrębne 8 głosowe silniki brzmieniowe w trybie MULTI.
 
 
 
Dwa tryby MULTI z podziałem silnika brzmieniowego obejmują: KEYSPLIT, który tworzy klasyczny podział klawiatury pomiędzy dwa patche, oraz DUAL, który umożliwia nakładanie na siebie dwóch patchy wzdłuż całej klawiatury.
 
 
 
Na panelu dostępne jest specjalne pokrętło do bezpośredniej regulacji miksu pomiędzy częścią LOWER i UPPER programu MULTI. Dostępne są również oddzielne stereofoniczne wyjścia audio i osobne kanały MIDI dla prawdziwej pracy bi-timbralowej.
 
 
 
Klawiatura Polytouch™
 
HYDRASYNTH DELUXE wyposażony jest w 73-klawiszową półważoną klawiaturę ASM Polytouch® z możliwością włączenia dynamiki i aftertouch, w tym również w pełni polifonicznego aftertouch.
 
 
 
W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba się nauczyć nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
 
 
 
73-klawiszowa klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.
 
 
 
Kontroler wstęgowy
 
 
 
Dodaj ekspresji do każdego patcha za pomocą 4-oktawowego kontrolera wstęgowego, umieszczonego w idealnym miejscu, nad klawiaturą.
 
 
 
Kontroler wstęgowy może zostać dowolnie przypisany jako źródło w matrycy modulacji, ale może być również użyty w trybie Thereminu, w którym będzie wysyłał zarówno komunikaty dotyczące wyzwalania dźwięku, jak i jego wysokości.
 
 
 
Oscylatory
 
 
 
Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
 
 
 
Oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
 
 
 
Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
 
 
 
Tryb ten pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je wybranej przez siebie kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.
 
 
 
Mutatory
 
 
 
Oscylatory 1 i 2 są kierowane do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.
 
 
 
 
 
 
 
Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:
 
 
 
·         FM-Linear - do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybór wielu źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne.
 
·         Wavestack™ - tworzy 5 kopii wchodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie poziomu odstrojenia.
 
·         Hard Sync - dzięki temu uzyskasz klasyczne brzmienia synchronizowanych przebiegów. Spróbuj zastosować Hard Sync z morphing wavetable dla zabawy.
 
·         Pulse Width - powoduje modulację szerokości impulsu dowolnego dźwięku wejściowego.
 
·         PW-Squeeze - jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej gładkie brzmienie.
 
·         PW-ASM - tryb ten dzieli wchodzącą falę na 8 fragmentów i pozwala na ustawienie poziomu modulacji szerokości impulsu w każdej sekcji.
 
·         Harmonic Sweep - powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
 
·         PhazDiff - pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę, a następnie tworzy różnice z oryginalnym sygnałem
 
 
 
 
 
Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora.... Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.
 
 
 
Mikser / routing filtrów
 
 
 
Sygnał oscylatorów podawany jest do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
 
 
 
Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
 
 
 
Istnieje możliwość regulacji poziomu wysyłki sygnału z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
 
 
 
Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.
 
 
 
 
 
Filtry
 
 
 
Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
 
 
 
 
 
Pierwszy filtr posiada 16 różnych modeli do wyboru, dzięki czemu masz wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
 
 
 
Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.
 
 
 
LFO
 
Pięć generatorów wolnych przebiegów (LFO)… TAK, 5.
 
 
 
Podobnie jak silnik brzmieniowy syntezatora HYDRASYNTH, również LFO nie są zwyczajne.
 
 
 
LFO posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia.
 
 
 
Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
 
 
 
Wszystkie LFO posiadają delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawianie fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.
 
 
 
Obwiednie
 
 
 
Pięć obwiedni DAHDSR… TAK, 5.
 
 
 
Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
 
 
 
Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu zapewnia obwiednie, które są zsynchronizowane z utworem.
 
 
 
Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, których kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
 
 
 
Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł.
 
 
 
MATRYCA MODULACJI
 
 
 
Możliwości modulacji w Hydrasynth są nieograniczone.
 
 
 
Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
 
 
 
Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
 
 
 
Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
 
 
 
Źródła i cele modulacji obejmują również złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC
 
 
 
ARPEGGIATOR
 
 
 
W trybie MULTI partia UPPER i LOWER może mieć własne, oddzielne ustawienia arpeggiatora.
 
 
 
Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE umożliwiają wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co pozwoli na wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
 
 
 
Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.
 
 
 
CV/GATE - MIDI - USB
 
 
 
HYDRASYNTH DELUXE może w trybie MULTI mieć przypisane do partii LOWER i UPPER oddzielne kanały MIDI. Ustawienia CV/GATE będą reagowały na partię UPPER.
 
 
 
Syntezator wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
 
 
 
 
 
 
Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.
 
 
 
Sekcja Main System
 
 
 
Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
 
 
 
Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
 
 
 
Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.
 
 
 
Sekcja Master Control
 
 
 
Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
 
 
 
Dzięki zastosowaniu ekranów OLED, enkoderów o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków sekcja ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobre informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
 
 
 
Parametry VOICE zapewniają dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.
 
 
 
Makra
 
 
 
Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
 
 
 
W HYDRASYNTH DELUXE możliwe jest jednoczesne sterowanie makrami partii LOWER i UPPER w trybie MULTI.
 
 
 
 
 
8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.
 
 
 
Patche
 
 
 
Hydrasynth w trybie SINGLE zapewnia 8 banków po 128 patchy. Dostępnych jest 5 banków po 128 brzmień w trybie MULTI, zawierających brzmienia LOWER i UPPER, które są odrębne od patchy trybu SINGLE.
 
 
 
Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Z kolei aplikacja Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.
 
 
 
Efekty
 
 
 
Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- oferują kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
 
 
 
Tryb MULTI W HYDRASYNTH DELUXE umożliwia pracę dwóch całkowicie oddzielnych łańcuchów efektów dla partii LOWER i UPPER.
 
 
 
Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
 
 
 
Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.
 
 
 
Specyfikacja
 
 
Obudowa metalowa
 
Górna i dolna część ze stali
Boczne panele z aluminium
Odłączana półka na laptopa
Klawiatura Polytouch®
 
73 klawisze, półważone
Polifoniczny aftertouch
Czułość na dynamikę naciśnięcia i puszczenia klawisza
Kontroler wstęgowy 4-oktawowy (67 cm, 26,4”)
 
Tryb pitch bend
Tryb tylko modulacji – wstęga jako źródło modulacji
Tryb thereminu – wstęga uruchamia dźwięk
Możliwość wyboru: płynna zmiana wysokości lub 60 skal, w tym mikrotonalne
Zakres do wyboru: 2, 4 lub 6 oktaw
Wstęga może być źródłem CV
Dodatkowe kontrolery sprzętowe
 
Przycisk oktawy w górę/w dół – natychmiastowa transpozycja
Przycisk trybu akordu – do 8 dźwięków jednocześnie
Pitch bend / modulacja – z możliwością regulacji głębokości
Pokrętło balansu – kontrola proporcji partii Upper / Lower w trybie Multi
Pamięć barw
 
8 banków po 128 barw w trybie Single
5 banków po 128 barw w trybie Multi
Każdy Multi zawiera dwie pełne barwy Hydrasynth: Upper i Lower
Barwy Upper / Lower są niezależne od trybu Single
Sortowanie barw wg numeru, nazwy lub kategorii
Ulubione: szybki dostęp do 128 barw z dowolnego banku (Single i Multi)
Wejścia/wyjścia CV / Gate
 
Obsługa wielu standardów:
CV:
1V/oktawa 0–10V, ±5V
Hz/V 0–10V
1.2V/oktawa
Regulacja offsetu: ±99 centów
Regulowana nuta odniesienia: C-1 do G9
Gate:
V-trig, S-trig
3V, 5V, 10V
Mod In / Out:
±5V, 0–10V, 0–5V, 0–1V
Offset: ±3V
Clock Out:
1PPS, 2PPQ, 24PPQ, 48PPQ
Napięcie zegara: 3V, 5V, 10V
Podział zegara: Wyłączony, 1/2, 2, 4
Offset: ±100 ms
MIDI IN / OUT / THRU
 
Tryb overflow: rozszerzenie polifonii przez drugi Hydrasynth
Wejścia na pedały
 
Pedał ekspresji: możliwość wyboru krzywej i polaryzacji
Pedał sustain:
Automatyczne wykrywanie polaryzacji
Tryby: Sustain, Sostenuto, Tylko modulacja
Zasilanie / Komunikacja
 
Gniazdo zasilania DC
Port USB: obsługa USB MIDI In / Out
Wyjścia audio
 
Analogowe stereo: 2 pary wyjść zbalansowanych
Automatyczne trasowanie dla Upper / Lower
2 gniazda słuchawkowe:
6,35 mm i 3,5 mm
Wspólna regulacja głośności
Impedancja: 16–75 Ohm
Wymiary i Waga
 
Bez półki: 113,1 × 34,9 × 11,9 cm
Z półką: 113,1 × 42,3 × 11,9 cm
Waga: 13,3 kg
Specyfikacja Barw Dźwiękowych
 
16-głosowa zaawansowana synteza wavetable
 
Tryb Single: pełne 16 głosów
Tryb Multi: podział lub warstwowanie dwóch silników po 8 głosów
Oscylatory 1 i 2 (Wavemorphing)
 
219 przebiegów jednocyklowych
Własne tablice fal
Do 8 fal użytkownika na oscylator
WaveScan: morfowanie w czasie rzeczywistym
Redukcja bitów: 2–16 bitów
Strojenie: ±3 oktawy
Śledzenie klawiatury: 0–200%
Oscylator 3 (Wave)
 
219 przebiegów jednocyklowych
Redukcja bitów, strojenie, śledzenie – jak Osc 1/2
Mutanty (dla Osc 1 i 2, po 2 na oscylator)
 
FM liniowy, WavStack™, Hard Sync, PWM (oryginalny, Squeeze, ASM), Harmonic Sweep, PhazDiff
Kontrola: głębokość, feedback (do 150%), ratio, dry/wet
Generator szumu
 
Rodzaje: biały, różowy, brązowy, czerwony, niebieski, fioletowy, szary
Modulator pierścieniowy
 
Źródła: oscylatory 1–3, szum, Mutanty, wejścia zewnętrzne
Głębokość modulacji
Mikser źródeł
 
Niezależna głośność i panorama
Routing filtrów
Funkcja solo (zapisana z barwą)
Filtry
 
Szeregowy lub równoległy
Filtr 1: drabinkowy (współczesny / vintage), 3-Ler, MS20, LPG, STN, 1-pole, 8-pole, wokalny
Filtr 2 (SEM): płynna zmiana LP > BP > HP / Notch
Parametry Barwy
 
Tryby: Poly, Mono, Unison
Glide / Glissando
60 skal, import skal użytkownika
VoiceMod: modulacje zależne od głosu
Obsługa MPE
Automatyzacja NRPN / CC
Losowanie / reset parametrów lub całej barwy
Modulacja
 
5 LFO
 
10 przebiegów + Step Wave (do 64 kroków)
Synchronizacja z zegarem
Zmienna szybkość, faza, opóźnienie, fade-in, smoothing
Tryby: Mono, Poly, Free Run, One Shot, quantize
5 generatorów obwiedni
 
DAHDSR z regulacją krzywych
Synchronizacja BPM
Pętle AHD
Tryby wyzwalania: Reset, Retrigger, Legato
Do 4 źródeł wyzwalających na obwiednię
Matryca modulacji
 
32 sloty, 35 źródeł, 191 miejsc docelowych
Sloty i Macro jako źródła i cele
Modulacje głosowe: bipolarne / unipolarne
8 Makro pokręteł i przycisków
 
Do 8 miejsc docelowych na jedno pokrętło
Makra jako cele modulacji
Arpeggiator
 
Tryby: góra, dół, góra/dół, kolejność, losowo, akord, fraza (64 presetów)
Długość, przesunięcie kroków, Tap Trigger
Zakres: 1–6 oktaw
Kolejność: Up, Down, Alt 1/2
Swing: 50–75%
Czas bramki: 5–100%
Ratchet: powtórzenia nut
Chance: prawdopodobieństwo ratchetu
Efekty
 
Przed Delay i Reverb:
 
Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Kompresor (z side-chain), Distortion
Delay:
 
Mono, Stereo, Panning, LRC, Reverse
Synchronizacja BPM
Reverb:
 
Hall, Room, Plate, Cloud
Tryb Freeze
Po Delay i Reverb:
 
Jak przed: Chorus, Flanger, Rotary, itd.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy