Air 192 | 6 wyróżnia się elegancką, metalową obudową i dużym umieszczonym centralnie pokrętłem do regulacji głośności. Wyposażony jest w nowe, transparentne przedwzmacniacze Crystal i przetworniki A/D, zapewniające nieskazitelną czystość i najwyższą jakość dźwięku w swojej klasie. Dzięki 2 specjalnym wejściom symetrycznym typu combo XLR/TRS 1/4" i 2 całkowicie nowym wejściom instrumentalnym 1/4" ze specjalnie zaprojektowanym stopniem wzmocnienia i impedancji, zapewniającym najbardziej dokładne odwzorowanie brzmienia gitary lub basu podłączonego bezpośrednio do interfejsu, Air 192 | 6 umożliwia nagrywanie do 2 kanałów jednocześnie. Zawiera także wejście i wyjście MIDI do podłączania syntezatorów, sekwencerów i innych zewnętrznych urządzeń MIDI.
Air 192 | 6 łączy się z komputerem Mac lub PC przez standardowy port USB lub USB-C przy użyciu jednego z dwóch dołączonych kabli. Wysokiej jakości połączenie Hi-Speed USB i pokrętło do regulacji USB/Direct pozwala na monitoring wejść bez żadnej latencji, co sprawia, że nagrywanie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Połączenie profesjonalnej wydajności, łatwości obsługi i dołączonego pakietu oprogramowania, który zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia nagrywania, sprawia, że Air 192 | 6 jest niesamowicie wszechstronnym interfejsem audio o wysokiej wydajności, który ustanawia nowy standard w swojej klasie.
Krystalicznie czyste nagrania
Dzięki nowemu interfejsowi nagrywanie sygnału o wysokiej jakości nigdy nie było tak proste. Dzieje się to za sprawą całkowicie nowych, profesjonalnych przedwzmacniaczy Crystal. Zostały one skonstruowane od podstaw, zapewniając muzykom i producentom transparentne, niskoszumowe rozwiązanie, gwarantujące wyciągnięcie z mikrofonu tego, co najlepsze, i uchwycenie gry lub śpiewu dokładnie tak, jakbyś chciał, żeby były odbierane. Poza tym przełącznik zasilania Phantom +48 V zapewnia obsługę wszystkich typów mikrofonów, w tym pożądanego brzmienia wysokiej jakości mikrofonów pojemnościowych.
Wyjątkowo mobilna rejestracja w studyjnej jakości
Air 192 | 6 wykorzystuje specjalne przetworniki A/D, zapewniające 24-bitową rozdzielczość dźwięku cyfrowego o znakomitym zakresie dynamiki, który pozwala na uchwycenie każdego niuansu wykonania, co w połączeniu z częstotliwością próbkowania do 192 kHz daje pewność, że nagrania będą czyste i wierne w stosunku do dźwięku źródłowego. Niezależnie od typu sesji – czy to demo, czy mastering – Air 192 | 6 zapewnia jakość, której wymagasz w przenośnej, przyjaznej i solidnej formie.
Niezależnie od projektu M-Track da sobie radę
Air 192 | 6 wyposażony jest w 2 symetryczne wejścia combo XLR 1/4" i dwa nowe wejścia instrumentalne 1/4". Pozwala na nagrywanie dwóch kanałów jednocześnie w studyjnej rozdzielczości 24 bity/192 kHz. Para elastycznych wejść combo dostosowuje się do każdego źródła dźwięku o poziomie mikrofonowym lub liniowym, zaś specjalnie skonstruowany stopień wzmocnienia i impedancji wejść instrumentalnych gwarantuje nieskazitelnie czysty i wierny sygnał gitary lub basu.
Szybkie nagrywanie bez latencji przez długie lata
Podłączanie M-Tracka 2X2M nie mogłoby być jeszcze łatwiejsze: zainstaluj sterowniki, podłącz go do komputera Mac lub PC przez standardowy port U lub USB-C i jesteś gotowy do nagrywania. Wygoda szybkiego, wysokiej jakości złącza USB-C i gałka USB/Direct Balance umożliwiają nagrywanie i monitorowanie bez latencji, co pozwala na skupieniu się na tym, co najważniejsze – na wykonaniu!
Kontrola zewnętrznych urządzeń
Dzięki wbudowanemu w Air 192 | 6 interfejsowi MIDI podłączanie zewnętrznego sprzętu MIDI jest banalnie proste. Niezależnie od tego, czy chodzi o sterowanie kolekcją instrumentów wirtualnych za pomocą klawiatury MIDI, czy wysyłanie komunikatów MIDI do modułu brzmieniowego, automatu perkusyjnego, czy zewnętrznego sekwencera, 5-pinowe wejście i wyjście MIDI w Air 192 | 6 zapewniają elastyczne możliwości podłączania sprzętu, płynnie dostosowując się do potrzeb użytkownika.
Natychmiastowa kreatywność
Niezależnie od typu projektu, światowej klasy pakiet oprogramowania M-Track 2X2 zapewnia narzędzia, których potrzebujesz do przekształcenia tego wstępnego pomysłu w ukończone arcydzieło. Nagrywaj, miksuj i masteruj przy użyciu Steinberg Cubase LE. Poszerz paletę brzmień z C-Series Virtual Instrument Suite firmy AIR Music Technology (pakiet zawierający Strike, Xpand!2 i Mini-Grang). Wykończ profesjonalnie swoje nagrania przy użyciu 20 kultowych efektów AUA/ST i procesorów z AIR Creative FX Collection. M-Track to więcej niż tylko interfejs. To serce kreatywności, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, do wykorzystania swego potencjału twórczego.
Dla kogo to interfejs?
Interfejs jest idealny dla domowych, początkujących i średniozaawansowanych producentów, muzyków i kompozytorów, poszukujących przyjaznych środków do nagrywania i monitorowania własnych nagrań/produkcji, bazujących na programie DAW.
Wyjątkowo łatwe przenoszenie i przechowywanie dzięki niewielkim wymiarom w połączeniu ze studyjną wydajnością, wbudowanym interfejsem MIDI do podłączania zewnętrznego sprzętu MIDI i dostępnością szerokiego wyboru wejść (mikrofonowe, instrumentalne, liniowe) to świetne zalety, które zadowolą wszystkich użytkowników.
Ponadto pełen pakiet oprogramowania, zawierający standardowe w branży instrumenty i efekty firmy AIR Music Technology, jak również Cubase LE, zapewnia rozwiązanie typu all-in-one (wszystko w jednym), które natychmiast inspiruje możliwości twórcze.
-
Elegancki i stylowy interfejs z dużym pokrętłem głośności znanym z najlepszych konstrukcji
-
Dzięki latencji rzędu 2.59ms jest idealną konkurencją dla Focusrite Scarlett 3gen
-
Posiada duże wskaźniki wysterowania, które oprócz funkcji informacyjnej również ślicznie wyglądają ;)
-
Posiada 2 wejścia instrumentalne oraz 2 wejścia combo - nagrywa 2 ślady na raz
-
Posiada wejście oraz wyjście MIDI do wypuszczania i wpuszczania nutek z rozmaitych instrumentów
-
Śmiga pod nowym USB 3.0 typu C, ale nie pogardzi starym dobrym 2.0
-
Na przedwzmacniaczu zastosowano autorski układ Crystal dający sound najwyższej jakości
-
W zestawie wtyczki od AiR Music Technology - nie będziesz się nudzić
-
Wejście mikrofonowe 1-2 (zbalansowany XLR)
-
Odpowiedź częstotliwościowa 20 Hz - 20 kHz (+0.1 dB)
-
Zakres dynamiki 104 dB (A-weighted)
-
Stosunek sygnału do szumu 104 dB (+1.0 dBu, A-weighted)
-
THD+N 0.002%
-
Preamp EIN -128 dBu (max gain, 150 Ω source, A-weighted)
-
Maksymalny poziom wejściowy +1.5 dBu
-
Zakres wzmocnienia 55 dB
-
Wejście liniowe 1-2 (zbalansowane 1/4" [6.35 mm] TRS)
-
Odpowiedź częstotliwościowa 20 Hz - 20 kHz (+0.05 dB)
-
Stosunek sygnału do szumu 101 dB (1 kHz, +4 dBu, A-weighted)
-
THD+N 0.002%
-
Maksymalny poziom wejściowy 16 dBu
-
Zakres wzmocnienia 55 dB
-
Wejście instrumentalne 1-2 (Niezbalansowane 1/4" [6.35 mm] TS)
-
Odpowiedź częstotliwościowa 20 Hz - 20 kHz (+0.05 dB)
-
Zakres dynamiki 100 dB (A-weighted)
-
Stosunek sygnału do szumu 98 dB (+ 4 dBu, A-weighted)
-
THD+N 0.005%
-
Maksymalny poziom wejściowy 6 dBu
-
Impedancja wejściowa 1 MΩ
-
Zakres wzmocnienia 24 dB
-
Główne wyjścia R i L (zbalansowane impedancyjnie 1/4" [6.35 mm] TRS)
-
Odpowiedź częstotliwościowa 20 Hz - 20 kHz (+0.05 dB)
-
Zakres dynamiki / Stosunek sygnału do szumu 106 dB (A-weighted)
-
THD+N 0.005%
-
Maksymalny poziom wyjściowy +13 dBu (1 kHz, -1 dBFS)
-
Wyjście słuchawkowe (1/4" [6.35 mm] TRS)
-
THD+N 0.005%
-
Impedancja wyjściowa 10 Ω